"Dalam Hati Duk Fikir Keluarga, Tetamu, Pelamin..." - Nelydia Throwback Momen Panik Sebelum Kahwin


Pelakon Nelydia Senrose berkongsi sepotong rakaman video ketika sedang bersiap pada hari bahagianya sekitar April lalu.

Detik throwback itu mengimbau semula perasaan gemuruhnya tiga jam sebelum majlis akad nikah.

"Saya rasa video ini sekitar tiga jam sebelum majlis akad nikah. Hanya Tuhan tahu apa rasanya, segala perasaan bercampur baur.

"Bayangkan saya seorang yang cepat panik dan mahukan semua sempurna. Dalam hati memikirkan bagaimanalah keadaan keluarga saya, tetamu saya dah sampai ke belum dan macam mana rupa pelamin saya.

"1001 benda fikir yang tak penting pun masuk dalam kepala! Aah! Hanya Allah yang tahu!" tulis Nelydia dalam entri terbaharu di Instagram.



Bagaimanapun Nelydia bersyukur dikelilingi oleh individu yang sentiasa membantu dan menyokongnya sepanjang majlis berlangsung.

Nelydia telah selamat mendirikan rumah tangga dengan seorang ahli perniagaan Mohd Hafez Halimi Abdul Hamid pada 6 April 2019.

Post a Comment

0 Comments